vrijdag 11 oktober 2013

Tilda with Big Icecream...



Hoi allemaal,
Vandaag wil ik jullie een label laten zien die ik voor het 
HH Challenge Blog heb gemaakt
met de leuke Tilda with Big Icecream uit de "With Love Collection.
Voor de basis van de label heb ik chipboard gebruikt met daarop
 DP van Unique Hobby.
Onder het afdrukje zitten de nestabilities: 
Petite Ovals Large en Opulent Ovals
De bloementoef bestaat uit div bloemen 
 o.a. een rolroosje van MFT en besjes van Magnolia,
 de blaadjes zijn van Joy.
Ook heb ik de mooie silicone molds van Martha Stewart gebruikt voor de vlindertjes samen met de lichtgewicht klei van MS en ze daarna wat bewerkt met goud stickels.
De onderkant afgewerkt met ribbon roosjes 
met daaronder een Doohickey

De label is inmiddels al ontvangen door Merit,
 één van mijn DT collega's bij YMAM
 die vorige week jarig was.

Verder wens ik iedereen nog een fijne dag en alvast een heel fijn weekend.
Bedankt dat je even langs bent geweest en tot de volgende blogpost