dinsdag 29 oktober 2013

The Day Before Xmas...



Hallo allemaal,
Vandaag het kaartje wat vorige week al op het het HH Blog te zien was.
Het is weer een kerstkaart geworden want daarvan heb ik er nog lang niet genoeg.

Voor de basis van de kaart heb ik de Go Kreat mal nr. 7 gebruikt
 met kraft en DP van Kaiser Craft.
De nieuwe stempel van Magnolia gestempeld  op de Standard Circles  
met daaronder de Scalloped Circles Large.
Rondom de stempel wat Fran-tage embossing enamel: chunky white,
zonder goud wat ik zelf wel heel erg mooi vind.
Onder het bloementoefje heb ik een oudere Creatable van MD verwerkt: de grote Poinsettia
met daarboven op de ornamentjes gemaakt met klei, beide van Martha Stewart.
 Magnolia besjes, roosjes en de belletjes hangen aan een goud koordje.
De belletjes vond ik nog in de doos van Pandora maar Hanneke
 heeft bijna de zelfde en nog meer andere soorten en maten in de webwinkel staan.
De tekststempel is van Joy Crafts.
Rechts onder nog 2 goudkleurige filigraan blaadjes met een roosje.

Fijne dag en tot de volgende blogpost!