vrijdag 25 oktober 2013

Challenge #21 bij YMAM...



Goedemorgen iedereen,
Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij You Me And Magnolia.
Deze keer vinden we het leuk om kaartjes te zien met het thema:

HERFST

Afgelopen week was het heerlijk herfstweer, beetje zon.... beetje regen.....
 en als bonus ook nog eens een lekker temperatuurtje erbij.
Dus laat je inspireren door de natuur die nu wel zo'n beetje op z'n mooist is.

Voor mijn kaartje heb ik een wat oudere Magnolia stempel 
"Tilda in Windy Weather" gebruikt samen met het mooie DP van Maja design
en verder afgewerkt met een taartkleedje, één grote bloem van WOC, 
houten blaadjes, kantje en organza lint van de markt
.Het swirl takje heb ik al heel lang maar weet niet meer van wie het is,
de hoekjes van Unique Hobby en plakpareltjes heb ik op kleur gemaakt met de copics
en rondom het afdrukje een heel klein beetje Shabby Embossing Enamel verwerkt.
De tekststempel is van Inkadinkado.

Mijn DT collegaatjes  hebben ook weer hun best gedaan om mooie voorbeeldkaartjes te maken 
dus kijk ook even op het blog van YMAM om meer inspiratie op te doen
 en doe gezellig mee!!

Onze sponsor is deze keer weer Gerda´s Hobbyshop

Hele fijn dag nog verder en alvast een gezellig weekend toegewenst.