woensdag 10 november 2010


'n Award gekregen van Annika. Heel erg bedankt Annika!
Maar................................oh.oh what a shame!! Ik had deze award al een tijdje terug ook gekregen van Sandra en Dina maar door de toestanden met de hond en mezelf helemaal nooit meer aan gedacht om hem te plaatsen. Dus dames sorry, sorry sorry!!!!
Ik moet nu drie dingen over mezelf vertellen..... maar ja, wat moet je nu van jezelf zeggen, moeilijk hoor....maar ik zal een poging wagen.....
- ik vind het altijd heerlijk om samen met mijn dochters iets leuks te doen
- ben gek op musicals (die we dan ook vaak met z'n drieen bezoeken)
- ik meestal moet janken bij Memories en Spoorloos :)
Nu mag ik deze award weer doorgeven maar heb 'm al zoveel langs zien komen dus wie 'm nog niet heeft wees zo vrij om 'm mee te nemen en zet hem lekker op je blog.
Liefs, Agnes