maandag 1 november 2010

Flying Tilda...

Hoi hoi allemaal, dit kaartje heb ik gisteren (af)gemaakt. De kaart zelf lag al 'n tijdje zonder iets erop op míjn tafel maar ik wist niet wat ik er mee zou gaan doen, het idee wat ik had om 'n Tildaatje er voor te zetten viel zó tegen dus maar even opzij gelegd. Totdat deze nieuwe Magnolia binnen kwam en dat was het..... ik ga haar laten vliegen!!

De tekst, ook van Magnolia van vorig jaar, heb ik gestempeld en uitgestanst met 'n creatable van MD, net zoals de voorkant. Zo hangt ze nu lekker aan 2 kleine ringetjes in de opening en doet haar naam eer aan :)



Dit is de binnenkant maar heb ik verder niets meer mee gedaan omdat de voorkant al druk genoeg is.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Wens jullie allemaal 'n gezellige avond en dank je wel voor het langskomen en natuurlijk...............
voor alle leuke reacties!!

Liefs, Agnes