maandag 22 november 2010

Merry Christmas...

Nog maar weer eens een kerstkaartje . Moet er eigelijk nog een heel stel maken maar of ik dat haal....is nog maar de vraag.
Het liefst zou ik ze nu allemaal met dit papier en deze stempel willen maken. Ik vind deze Tilda zóóóó lief en samen met dit super mooie papier van Kaisercraft kan ik nog wel even doorgaan.
Ik denk dat ik voor het eerst een paar scrapvellen helemaal ga opmaken. haha. Maar als ik het nog een keer tegenkom......... Het afdrukje heb ik weer gekleurd met de Distress reinkers, het randje om het ovaaltje heb ik met ´n MS gemaakt en door zo´n ribbelapparaatje gehaald, ( gelukkig had ik dat ding nog ergens liggen ) en zo kun je het er heel makkelijk omheen leggen en het resultaat is heel erg leuk . Verder afgewerkt met een satijnen strik, roosjes en ´n bloementrosje, ik geloof dat ze van Magnolia zijn maar zeker weten doe ik niet want ik heb ze ergens zo los gekocht . De tekststempel is ook van Magnolia.
Ik hoop dat ze weer in de smaak valt en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Natuurlijk vind ik het, net als iedereen, altijd weer super om jullie berichtjes te lezen, dus dankjewel allemaal!!
Fijne avond iedereen en liefs,
Agnes