woensdag 21 november 2012

Tilda with Snow Heart...




Hoi allemaal,
Dit keer heb ik een kerstkaartje gemaakt in één kleur.
N.a.v. de workshop dag bij Angelique waarbij de afdrukjes van het eerste project (komt nog hoor) met de Derwent of Prisma potloden in bruin gekleurd zouden worden ben ik eerst eens met  de distress inkt aan de gang gegaan want dat heeft toch wel meer mijn voorkeur om mee te kleuren dan de potloden en mijn uitprobeersel was redelijk gelukt dus waarom dan  niet gebruiken.. 
Ik vind het zelf wel mooi overkomen en heb daarom het kaartje niet te  "druk"  gemaakt.
De Nestabilitie stans  Romantic Rectangles heb ik tijdens het stansen iets verschoven zodat ik het kaartje wat breder kon maken.

Gebruikte materialen:
Cardstock
Stempel, DP en doohickeys van  Magnolia
Sneeuwvlok is van Unique Hobby
Bronzen spacers
Roosjes
Touw van MD
Stickels
Tekststempel ???

Dank je wel voor je bezoekje en reactie en tot de volgende post:

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges:
Tilda's Town :  Anything Goes
Lovely Hangler or Sweet Magnolia :  Dies or Punches