woensdag 7 november 2012

Kerstversiering...


Hoi allemaal.
Dit keer weer eens iets anders dan een kaart,. Ik heb een paar transparante platte " ballen"  (3 cm diep en 10 cm hoog) gepimpt met Magnoliaatjes, zó leuk om te maken en ook leuk om aan iemand te geven in plaats van een  kaart want opsturen zit er met dit jammer genoeg niet in.
Op alle ballen zit een gliimmertje door de lichtinval of flits op het plastic.Ik heb zoveel foto's gemaakt maar je blijft het toch zien dus ik heb er maar de  beste uitgepikt.

 

Wil je ze groter zien klik dan even op de foto.

Magnolia stempel 2010.  Cardstock en Maja Design papier.
  Stansjes van Memory Box, Magnolia  doohickeys en  EK.
 Tekst is van Unique Hobby
. Spacers, plakpareltjes, strass steentjes en rondom kant met pareltjes.


Magnolia stempel  2010 gemaskerd  op de Magnolia holy swirl  kerst 2012.
 Bij deze heb ik alleen cardstock gebruikt. 
 Stansjes van EK,  Magnolia doohickeys en MD. 
 Tekstempel Magnolia kerst  2011.
 Spacers, plakpareltjes,  kreukellint en kant met pareltjes.


Magnolia stempel uit de Little Christmas Collection 2012  en Maja Design papier.
Stansen: EK  en doohickeys. Pons: Martha Stewart.
Roosjes en gouden besjes, stukje satijnlint.
Tekst is bij deze ook van Unique Hobby
Spacers, plakpareltjes,  kreukellint en kant met pareltjes.

Alles gekleurd met distress inkt en de distress markers.


Vanaf de zijkant ziet het er zo uit.

Alvast bedankt voor je bezoekje en vind het weer leuk om te lezen wat je hier van vindt.
Iedereen nog een fijne week  en tot de volgende post!


Ik laat deze kerstversiering mee doen aan de volgende challenges:
Addicted to Stamps:   things with wings
Challenges 4 everybody:  anything goes
You, me and Magnolia:  alles mag
Stamps & Fun = Creativity:  christmas