vrijdag 16 mei 2014

Old Swedish Church...



Goedemorgen allemaal,
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge op het Hobbyhome blog van start
 en aan mij de eer om deze keer de opdracht te verzorgen.
Ik heb gekozen om een kerstkaart te maken
Was afgelopen week niet zo moeilijk om er aan te beginnen want zat gewoon weer
 met een wintertrui en verwarming aan in m'n hobbykamer :-(
Wat een verschrikkelijk weer hebben we toch gehad 
maar vandaag opgestaan met een heerlijk zonnetje en laten we hopen dat het echt zo blijft!
Ze beloven van wel haha

Voor de basis van de kaart heb ik weer een Go Kreate mal gebruikt 
met het DP van Maja Design
Spellbinders: Standard Circle Large en de Grand Circles
Om het afdrukje zit een stans van Memory Box
De boompjes zijn van Magnolia met daarop plakpareltjes van Joy
Deze en deze ijskristalletjes onder de strik samen met de gezellige klokjes
De letters X.Mas heb ik gemaakt met de siliconen mal en klei van Martha Stewart en
de randjes beinkt met een Distress Ink Pad

Dit is mijn voorbeeld kaartje en hoop dat ik jullie een beetje in de kerst sfeer kan brengen :)
Het team wacht weer op veel inzendingen! 

Bedankt voor jullie bezoekje, een fijne dag en zonnig weekend voor iedereen!

Challenges:
Lovely Hanglar or sweet Magnolia: include a sentiment
Magnolia Forever: anything goes