vrijdag 23 mei 2014

In the Snow Scarf Tilda...





Hallo allemaal op deze (hier) bewolkte vrijdagochtend! 
Vandaag heb ik weer een kerstkaartje om te laten zien 
wat tevens ook mijn DT kaart is voor het Hobbyhome blog.
Het ging zo lekker met de kerstkaart vorige week dat ik ondanks 
het mooie weer wat we gehad hebben
 nog even ben doorgegaan!

Voor dit kaartje heb ik de volgende materialen  gebruikt:
Voor de basis een shape van Dutch Doobadoo en DP van Maja Design.
Magnolia afdrukje,  In the Snow Scarf Tilda uit de Winterwonderland Collectie 2013
uitgestanst met de Spellbinders: Decorative Labels Eight
Op de kerstboompjes en rond het afdrukje Frantage.
  Bronzen bloemetjes en roosjes bewerkt met gesso.
Verder afgewerkt met plakpareltjes, stukje kant, swirl en de tekstempel van Magnolia.
De kleine  "dennenappeltjes" zijn eigenlijk Elzenpropjes maar doen ze het niet leuk als alternatief ? :)
Hier onder nog een kleine afbeelding ervan.
  

Vandaag wordt een beetje een spannend dagje voor mij want 
wij gaan samen met Annemiek en schoonzoon een "pret echo" beleven.
We weten al wel wat het geslacht gaat worden maar toch..... 
om er zo bij te mogen zijn vind ik echt....SUPER.

Bedankt voor jullie bezoekje en lieve berichtjes en alvast een gezellig weekend!

Challenges:
Stampavie and More: Christmas in May
Divas by Design: Anything goes