vrijdag 31 januari 2014

Little Miss Muu Muu...




Hallo allemaal, tussen alle drukte door ben ik toch nog even aan de freubel geweest.
 Een kaartje gemaakt voor de verjaardag van onze oudste dochter en omdat het vandaag weer mijn beurt is om een kaartje te plaatsen op het Hobby Home blog kon ik beide zo mooi combineren.
 Omdat de oudste niet van de Magnolia  "poppetjes"  houdt
had ik al een tijdje geleden deze lieve Muu Muu  van Magnolia gekocht.
Het is zo een leuke stempel die je maar weinig voorbij ziet komen, moeilijk in te kleuren vond ik zelf maar na 3 in de prullenbak was nummertje 4 redelijk naar m'n zin :)

 en...... de volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt:
Go Kreate mal # 7
DP: Inkido
Joy! Crafts: stencil ovaal (6002/0304)
Spellbinders: Classic Ovals Large
La- La Land: vlaggetjeslijn
Magnolia Doohickeys: Heart Swirl, Memory Tag
Tim Holtz: filmstrip
div. bloemen,  strass steentjes en de tekstempel is van Papermania


Een fijne dag verder en tot de volgende blogpost!