vrijdag 17 januari 2014





Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje wat ook weer voor  het HH blog gemaakt is.
Ik heb er een nieuwe stempel uit de winterkit van Magnolia voor gebruikt maar ik moet eerlijk zeggen
dat de stempels nou niet zo veel met de winter te makken hebben. Wel een beetje jammer vind ik zelf maar ze zijn wel lief en tzt zal ik er best wel iemand blij mee kunnen maken. 

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Cardstock
DP: Maja Design
hoekjes: Cheery Lynn en bewerkt met een acryl paint dabber 
Spelbinder: oval en scalloped oval
swirl blaadjes: Joy! Crafts
blauwe Hydrangeas met een filigraan blaadje en roosjes erop
plakpareltjes, een parelsnoertje, stukje kant en Shabby Embossing Enamel
tekststempl: Magnolia

Verder wil ik iedereen bedanken voor de reacties die achtergelaten worden, de laatste 2 maanden heb ik zelf heel weinig tijd gehad om blogjes te bezoeken maar hoop aan het eind van de maand weer wat meer tijd te krijgen en het bloggen weer op te pakken.

Dan wens ik iedereen nog een gezellige vrijdag en alvast een fijn weekend!