zondag 21 oktober 2012

sneeuwpot...




Wat je al niet met een conserven pot kan doen........
Twee weken geleden was er weer de workshop dag bij Angelique en het was weer een super gezellige dag met 3 mooie projecten!
Het 3e project is dit kerst tafereeltje, gewoon in een glazen pot, hoe leuk kan dat worden.




Het idee kwam van Dina, één van de DT leden en ik heb er letterlijk en figuurlijk mijn eigen draai aan gegeven. Ik had nog een muziekdoosje met draaiplateau  liggen en toen ik er van de week mee bezig was kwam ik op het idee om het geheel daar op te plaatsen.
Als dit niet op en top kerst is weet ik het ook niet meer. hahaha

De oudste dochter heeft er een filmpje van gemaakt en vind je het leuk om het spelend te zien klik dan even op onderstaande link.


http://www.youtube.com/watch?v=AHr1z8gRE7c&feature=plcp



Ik vond het in in ieder geval heel erg leuk om te maken en ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Wens iedereen vast een fijne (werk)week toe, bedankt voor je bezoekje en tot de volgende post.


groetjes, Agnes


challenges:
ABC Christmas  Up to you:
Tilda's Town: Merry Christmas
Scrap Card Challenge Blog: alles mag, behalve vierkant of rechthoekig