maandag 1 oktober 2012

Holly Tilda...





Hallo allemaal,
Het wil niet echt vlotten met de kerstkaartjes, iedere keer komt er wat anders tussen door,  voor verjaardagen  of  "even" een lief  klein cadeautje maken . Daarbij is het de laatste dagen zulk goed weer dat ik lekker in de tuin bezig ben want ook deze tijd van het jaar is er altijd veel te doen en dan moet het ergste nog komen wat het blad betreft....  maar ja, dat hoort er nu ook eenmaal bij  :-(   je kan niet altijd aan de feeubel zijn of  lekker een boek lezen.

Holly Tilda had ik nog ingekleurd liggen van vorig jaar dus het kwam mooi uit  dat ik daar eens wat mee ging doen en dit is dan het resultaat geworden. 
Zelf ben ik nooit zo gauw tevreden met het kaartje maar ik vind de combi paars met bruin en wit wel erg
mooi dit keer, ben dan ook heel benieuwd wat jullie er van vinden  :-)

De volgende materialen heb ik gebruikt:
cardstock en  kraftpapier
Go Kreate stans en nestabilities
stempels, papier, besjes en doohickeys van  Magnolia
roosjes   WOC
lint     the Ribbon Girl
plakpareltjes
distress reinkers

Wens iedereen nog een fijne dag, bedankt dat je weer even langs kwam en tot gauw!

Liefs, Agnes