woensdag 19 september 2012

Tida with Winding Flowers...



Hallo allemaal,
Vandaag wil ik  een kaartje laten zien wat ik voor mijn zus heb gemaakt die pas jarig is geweest.
Ik heb voor het gemak dezelfde sketch gebruikt van mijn vorige post maar een ietsie pietsie anders "aangekleed".

 
Dus weer de stans van Go Kreate, de doily van Cheery Lynn en bij dit kaartje de swirl Fancy Flourich van MFT gebruikt. Papier ook weer van Maja Design.
Gekleurd met distress ink en de markers.
De rest is allemaal  wel bekend. denk ik.
Met het leuke hangertje van Melissa Francis erbij en nog een mooie stans van Cheery Lynn had ik wel een aardig cadeautje dacht ik :)


Wens iedereen nog 'n fijne week, ik hou er niet van,  maar het wordt heerlijk freubelweer.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw.

Liefs, Agnes