donderdag 13 september 2012

Little Tilda.....





Is ze niet ontzettend lief met haar leuke korte coupe?  Bovendien  vind ik de Magnoliaatjes met vleugeltjes ook nog eens heel erg leuk voor de kerst dus ze was snel in mijn mandje gevallen. :-)

Voor de basis van de kaart heb ik de Go Kreate stans   - Large Frame Frilly 1 -  gebruikt en DP van Maja Design  - Vintage Summer Basics-   In het blokje zitten div. papiertjes die best goed voor de kerst te gebruiken zijn.
Verder afgewerkt met een tekststempel, Doohicky en besjes van Magnolia, een Doily van Cheery Lynn en  roosjes van WOC. Tot slot nog een mooi lintje en een Maraboe veertje wat voor mij het kaartje helemaal afmaakt.
Gekleurd met  distress ink en de markers.

Dan wil ik nog iedereen bedanken voor de lieve berichtjes bij mijn vorige kaartje en wens jullie vast een heel fijn weekend .

Groetjes, Agnes