maandag 14 november 2011

Merry Christmas...


Hallo, voorlopig blijven het nog even kerstkaartjes om te laten zien, pffff nog een kleine vijf weken en dan moet het echt gebeurd zijn!
Voor dit kaartje heb ik het mooie papier van Authentique gebruikt, ik blijf de traditionele kerstkleuren toch nog altijd het mooist vinden.

Tilda komt  uit de nieuwste kerstserie, dat wisten jullie vast nog niet  hahaha.
Ik heb wéér de copics gebruikt, vind het zo leuk om er mee te werken en ik blijf meteen door oefenen.
De label en tekststempel van Magnolia gebruikt, de rondjes geponst en daar de letters merry opgestempeld en met scrappersfloss op de kaart verwerkt. Dit keer eens geen roosjes  maar gewoon paper flowers met een gehaakt bloemetje met een pareltje erop.

Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden, ik vind het in ieder geval hartstikke leuk om het altijd weer te lezen en dat jullie de tijd nemen om langs te komen!.

Liefs Agnes