dinsdag 29 november 2011



Hallo allemaal, eindelijk weer een kaartje om te laten zien. Niet dat ik stil gezeten heb maar kan nog niet alles posten. Bovendien was het steeds zo'n donker en grauw weer dat er nauwelijks iets  fatsoenlijk te fotograferen viel maar vandaag scheen hier het zonnetje uitbundig :) dus een paar dingen snel op de kiek gezet o.a. deze.

Tilda with snow heart, dit keer gekleurd met de Prisma potloden. Dankzij Arjette ben ik aan het goeie
papier gekomen wat echt super doezelt en na anderhalf jaar dat ik ze in bezit heb eindelijk eens met plezier de Prisma's gebruikt.
Het papier komt uit de paperpad  "Vintage Winter"  van Maja Design. Verder 'n paar Doohickeys van Magnolia gebruikt en een o zo mooi stans van Memory Box die ik hier in stukjes heb geknipt. Nog wat roosjes, een toefje besjes van Magnolia en stickels van Ranger in de kleuren Pumice Stone en Stormy Sky voor de verdere afwerking..
Het labeltje afgewerkt met een satijnenstrikje, een snowflake bedel en een tekststempel van Stampavie

Zo, dat was het weer voor even, ik moet nog 2 dingen maken waar een cadeautje in kan dus daar ga ik me van de week maar eens mee bezig houden.....

Wens iedereen nog een fijne week en leuk dat juliie weer een bezoekje hebben gebracht aan m'n blogje!
Liefs, Agnes