woensdag 26 oktober 2011

Something for you....


Hallo allemaal,

Something for you Tilda..........ja, en wie vind haar nu niet lief?
Ik vind haar in ieder geval geweldig en ze is alweer één van mijn favorieten geworden.
Ze doet me zo denken aan de Duitse Hümmel beeldjes, niet dat ik die heb hoor :) maar die bestaan al zo lang dat de meeste wel weten wat ik bedoel.
Ik heb nog eens een keer met de copics gekleurd want oefening baart kunst denk ik maar (4 in de prullenbak en één op de kaart)

Papier is van Maja Design, tekst stempel  van Magnolia,  Create a Shape van Avec voor de takjes, Nestabilities en 'n Martha Stewart pons gebruikt. Het ovaaltje rondom bewerkt met goud stickels en voor de bontrandjes flower soft. Het geheel afgewerkt met 'n bloementoefje met twee sterpinnetjes.

Ik vind het echt een schatje geworden en ga eens héééél  lang nadenken bij wie ik haar op de mat zal laten vallen t.z.t. :)

Wens iedereen nog een fijne avond en tot de volgende keer.

Liefs Agnes