vrijdag 14 oktober 2011


Hallo allemaal,

Dit keer maar weer eens een kerstkaartje, heb er nog wel een aantal te gaan maar de tijd en zin ontbreekt op het ogenblik een beetje....Nou ja, daar zal iedereen wel eens last van hebben.
Voor dit kaartje heb ik de kerststempel van het Magnolia Event van alweer bijna 2 jaar geleden gebruikt, ze
 blijft mooi!
De uitgestanste klok van Tim Holtz heb ik van een mede blogger gekregen en ja, voordat de tijd weg tikt heb ik die eerst maar eens gepakt om iet mee te maken en dit is het resultaat geworden.

Papier wat ik gebruikt heb is van Making Memories "Noël" stansjes van MD en Bosskut en de tekststempel is van LOTV. De kerstboompjes zijn bewerkt met de Cuttlebug folder Swiss Dots, het vleugeltje van Tilda en de boompjes heb ik nog wat bewerkt met stickels en de klok met crackle paint.

Voor iedereen een heel gezellig weekend, voor wie nog een weekje vakantie heeft 'n fijne vakantie en allemaal nog even genieten van het heerlijke herfst zonnetje!

liefs  Agnes