zondag 9 mei 2010

Easel kaartje...







Hoi hoi allemaal,

Dit Easel kaartje had ik gemaakt voor onze jongste dochter Annemiek die vorige week donderdag alweer 27 jaar is geworden.

Ik had haar al jaren geleden 'n ring beloofd die ik 31 jaar geleden van mijn moeder geerfd had, maar vond nog steeds niet dat ze zorgvuldig met haar sierraden omging, maar ja...als je 27 wordt dan moet je ze ook maar het vertrouwen geven dat ze het waard is... :)

Ik heb hiervoor weer de CreaTable van MD gebruikt en er 'n easelkaartje van gemaakt. Bij deze stans zitten ook 2 super mooie swirls die ik op de voorkant verwerkt heb.

Ik heb eerst de bloementoef ervoor gezet en daar achter 'n klein doosje gefreubeld om de ring in te doen.

De kaart vond ze super....... maar de ring nog meer....... (eindelijk.... zal ze gedacht hebben!!) :)

De afgelopen week heb ik heel weinig kunnen bloggen en ben vanavond bij veel van jullie ff langsgeweest om al het moois te bewonderen!! Volgende week komt er ook heel weinig van, dus wens ik iedereen 'n hele fijne week met hopelijk 'n beetje beter weer dan wat we tot nu toe gehad hebben!!!

Veel liefs, Agnes