vrijdag 28 mei 2010

Gelukkige verjaardag...

Zomaar 'n kaartje voor de voorraad doos met toch maar weer 'n lief Tildaatje.

Heb er nog zoveel ongebruikt liggen en pffff de volgende serie zit er alweer aan te komen...... Maar ja in en om het huis moet ook wel eens wat gebeuren en met het droge weer en het zonnetje erbij ben ik meer in de tuin te vinden dan in m'n hobbykamer want lekker werken in de tuin vind ik ook heerlijk om te doen!

Het papier is van Tilda maar nu de achterkant gebruikt, de randjes heb ik doorgestikt met donker en licht garen maar is bijna niet te zien. Op de bloemetje zitten piepkleine metalen vlindertjes. 'n Boskut stansje gebruikt voor de blaadjes en de MS pons voor de hartjes rand. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt.

Iedereen weer bedankt voor je bezoekje en de leuke reacties telkens weer! Superrr vind ik dat.

Fijn weekend en liefs,

Agnes