zondag 20 januari 2013

Tilda with Little Pocket...





Hallo allemaal,
Weer een toppertje van Magnolia.....nou ja, ze zijn  eigenlijk allemaal even leuk maar sommige springen er gewoon uit en die moet je dan gewoon hebben....
Dit kaartje heb ik  voor de verjaardags voorraad gemaakt want daar ben ik weer bijna doorheen!
Moet mijn tempo een beetje opschroeven denk ik  :) Weet niet hoe dat bij jullie is maar als ik een kaartje af heb kom ik  heel moeilijk opgang om aan het volgende te beginnen.  Met boeken heb ik dat ook....is een boek uit dan zit dat nog zo in m'n hoofd dat er minstens een week tussen moet zitten voordat ik weer aan een nieuw begin  haha


Geberuikte materialen:
cardstock
DP: FabScraps
stempel, besjes, doohickey: Magnolia
swirl, hoekjes, div. bloemetjes en tekst: Unique Hobby
verschillende roosjes, kant en plakparels
distress reinkers

Leuk dat jullie weer langs zijn gweest! 
En voor iedereen een fijne week! De kou en sneeuwliefhebbers zullen wel genieten ...  maar van mag de temperatuur heel snel  oplopen :)


Challenges:
Totally Tilda :  Tilda in Trousers
Stampin' For the Weekend : Something Girly
You, Me and Magnolia :  bloemen en swirls
Addicted to Stamps :  Material / texture