woensdag 10 november 2010

2 kerstkaartjes...

Nog maar meteen 2 kerstkaartjes er achteraan die ook al een tijdje klaar liggen.
Uiteraard weer Magnoliaatje gebruikt, ik kom er gewoon niet aan toe om wat anders te gebruiken want deze zijn toch echt wel torenhoog favoriet bij mij. En als je dan óók nog een dochter hebt die alleen maar Magnolia koopt nou dan weten jullie het wel, want 2x2 maakt....... veel.... Jammergenoeg heeft ze weinig tijd om ze te gebruiken dus ze liggen meer hier dan daar.
Maar dat is uiteraard geen probleem voor mij :)


Voor het eerste kaartje heb ik een paper bloc van MD gebruikt: Scandinavian Christmas
en het afdrukje gekleurd met de Distress reinkers, een mooie parelswirl erop van ???? en de kerstroos is een stansje van Boss Kut de stempel is van Inkadinkado.
Het tweede kaartje komt zo blauwig over maar is kerst papier van Magnolia van vorig jaar en is.... hoe noem je dat, de een zegt blauw/grijs en de ander lavendel, voor mij zit het er tussen in.. Het afdrukje had ik al gekleurd liggen en weet echt niet meer of ik het met de Copics of met de Derwents gekleurd heb. De ijskristallen en de sterretjesrand zijn gemaakt met ponsen van MS en het tekststempeltje is ook van Magnolia.

Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.

Voor wie nog naar de KREADOE gaat héél veel plezier in Utrecht!

En bedankt voor jullie bezoekje!

Liefs, Agnes