zaterdag 3 december 2016

Snowstorm Tilda....







Alweer bijna 4 maanden geleden dat ik wat heb laten zien,
Maar ja, ik heb ook zoveel leuke andere hobby's......  (misschien ga ik daarvan
 nog wel eens iets op mijn blog plaatsen)  komt er weinig van om kaartjes te maken.
Nu, met bijna de kerst voor de deur en nieuwe Magnolia stempels
 gekocht op de Kreadoe er maar eens voor gaan zitten want
sommige mensen verwachten gewoon een zelfgemaakt kaartje.

Met dit lieve stempeltje heb ik een shaker kaartje gemaakt en het heel rustig 
gehouden zonder design papier maar wel met veel bling bling
 al is dat niet echt te zien op de foto.  Jammer....

De komende 2 weken sluit ik me op in mijn  hobby kamer om nog hopelijknog
een paar kaarten te kunnen maken, :-)

Iedereen een fijn weekend en gezellige Sinterklaasavond voor wie het viert!