woensdag 22 juni 2016

Gift From heaven ...







Van de week kwam ik dit mooie kaartje tegen in mijn kaartenmap
op de pc en zag dat ik deze nog nooit geplaatst had.
Ik had 'm gemaakt voor Annemiek toen ze met zwangerschapsverlof ging
maar zij kwam al snel daarna een paar keer in het ziekenhuis 
te liggen  met zwangerschapsvergiftiging verschijnselen.
Uiteindelijk is toen de bevalling ingeleid. 
Ik denk dat ik daarom helemaal niet meer aan plaatsen gedacht heb.
Maar goed dit is alweer bijna 2 jaar geleden.

Verder is er niet zoveel over te zeggen alleen dat het
DP van Maja Design is, stukje kaasdoek, kantje,
div. bloemetjes, het boompje en de letters Love van Wycinanka
en nog een klein bedeltje.

Iedereen nog een fijne week!



Challenges:
Magnolia Licious: Anything goes
Marvelous Magnolia: Anything goes