donderdag 21 augustus 2014

Mats is geboren ....




Het wondertje is geboren.......

Het meest bijzondere wat ik in mijn leven heb mee gemaakt........
de geboorte van ons eerste kleinkind,
7 augustus 2014 om 3.04 uur en hij woog 2862 gram en is 48 cm lang.

Samen met de  a.s. papa en andere dochter Leontien mocht ik de bevalling meemaken!
Zóóóóó bijzonder om je eigen kind te  kunnen steunen bij het krijgen van haar eerste kindje
en dan de baby geboren zien worden.
Een mooie en emotionele ervaring die ik nooit meer vergeet!

Inmiddels is Mats alweer 2 weken oud en wordt het tijd om mijn kaartje te posten samen
met een mooie foto-collage van de eerste 3 dagen.
.

Wat een mooi mannetje hè !

==========================================================

Een korte blogpost na lange tijd maar niet zonder reden maar daar over meer in de volgende post.

Wens iedereen nog een fijne dag en alvast een goed weekend!