donderdag 3 januari 2013

Rose Garden Tilda...



Hallo allemaal,
Allereerst wil ik al mijn volgers en bezoekers een geweldig mooi en creatief  maar vooral een gezond 2013 toewensen!

En na een heerlijke warme en zonnige vakantie ga ik weer lekker aan de freubel :-)


Het kaartje heb ik al een tijdje terug gemaakt maar nog niet laten zien omdat de kerstkaarten voorrang hadden :-)  maar  het is weer een mooi begin voor dit jaar!
De materialen die ik gebruikt heb staan hier onder.

Cardstock
DP: Magnolia
Stempel: Magnolia
Kalender stempel: Stampendous
Stansen: Magnolia, Spelbinders, Whiff of Joy
kreukellint, besjes, roosjes, blauwe bloemetjes,
satijnlint, kant, marabu veertjes en de houten vlindertjes van de Xenos.

Bedankt voor je bezoekje, een fijne avond en alvast een goed weekend!

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges:
Diva's by design: Anything Goes
Wild Orchid Challenges: Anything Goes
Papertake Weekly challenge:  Anything Goes