maandag 12 november 2012

Holy Tilda with Violin...




Hoi allemaal,
Vandaag weer een kerstkaartje om te laten zien, ik blijf voorlopig  nog even "hangen" in de kerst. want ik moet er nog wel een paar....maar met alle mooie nieuwe stempels van Magnolia is dat niet zo moeilijk.
Holy Tilda with Violin komt uit de laatste kerstserie: Nativity en dit zijn alle materialen die ik heb gebruikt:

Cardstock en kraft papier
DP: Maja Design
Stemepel: Magnolia
Tekststempel: LOTV
Stansen: Nestabilities, Tim Holtz, Memory Box
Roosjes, kreukellint, strass steentjes, stickels  en Gesso
Gekleurd met Distress inkt

En dan nog even een antwoord op de vraag waar ik de kerstballen vandaan heb, tja, jammer meiden, gewoon hier in het dorp gekocht bij een klein hobby winkeltje (zonder webshop), maar ze zijn van Rayer dus  als je ze graag wilt hebben.kun je daar misschien verder op zoeken.

Wij gaan zo lekker nog even met de hond in het bos lopen, het zonnetje schijnt  hier lekker en de natuur is nog mooi dus nog maar even van profiteren!

Fijne dag nog verder en bedankt voor je bezoekje!


Ik wil  dit kaartje graag mee laten doen met de volgende challenges:
Stamp with fun:  3 stansen
Stamptacular Sunday:  for the love of Tilda