dinsdag 17 mei 2011

thinking of you...

Hallo allemaal,


Nou, wat er met Blogger aan de hand is mag Joost weten, ben ik m'n foto aan het uploaden krijg ik in eens het scherm Uw bericht is gepubliceerd..... ook moet ik sinds de storing steeds mijn mail adres opnieuw invoeren als ik ergens een reactie wil achterlaten......Ben benieuwd of jullie daar ook last van hebben. Trouwens, mijn vorige post stond er in een keer weer op alleen alle reacties zijn verloren gegaan...


Maar goed, het kaartje wat ik gemaakt heb is met 'n nieuw stempeltje van Magnolia uit de nieuwe serie "Rainbow Collection", het hekje is geloof ik van vorig jaar. Gekleurd met distress en het DP is van Maja. Verder de retro pons , de doily French Pastry stans en 'n stansje van MD gebruikt en afgewerkt met 'n paar bloemetjes.


Iedereen nog een fijne avond en tot gauw.


Liefs, Agnes