woensdag 23 maart 2011

Hoi allemaal, voor dit kaartje heb ik ook maar eens het mooie papier van Maja Design gebruikt.
Alle lijnen passen ook zo mooi bij de Magnoliaatjes dat je het gewoon niet kan laten liggen.......
'n Paar weken geleden was ik bij P&P in Doorn en had me voorgenomen het niet te kopen maar bij het zien ervan ga je toch voor de bijl!


De nieuwe Magnolia weer ingekleurd met de distress reinkers, stansjes gebruikt van MD, 'n doohickey van Magnolia voor de tag, de grote vlinder is van 'n Martha Stewart pons en de border is van Nellie Snellen. Verder nog wat goud stickles op de vlindertjes aangebracht.

Iedereen weer bedankt voor jullie bezoekje en lieve/leuke reacties.
Voor mijn nieuwe volgers: heel erg leuk dat jullie mijn blogje gevonden hebben, ik hoop zo snel mogelijk een tegenbezoekje te doen.....

Groetje, Agnes