donderdag 6 januari 2011

Allereerst wens ik al mijn volgers en bezoekers een


heel goed, gelukkig, creatief maar vooral een gezond 2011


Dit zijn nog mijn laatste kerstfreubels van 2010. Het boekdoosje had ik gemaakt voor de jongste dochter ipv van een kaart. Prachtig papier met goud relief, is jammer genoeg niet te zien. Tilda met kaarsje in haar hand vond ik er goed bij passen omdat ik het doosje gevuld had met heerlijk geurende Sandalwood theelichtjes. Verder afgewerkt met kant en roosjes en 'n metalen corner.



De "bladzijden" beinkt en bewerkt met goud stickels maar natuurlijk is dat ook niet te zien :)

De tutorials zijn op div. blogs te vinden. Ik zelf wist hoe het inelkaar stak omdat ik zo'n jaar of tien geleden zoiets in elkaar gefreubeld had met een nostalgisch beertje erin.

Gisteren kreeg ik 'n update waar het ook heel duidelijk beschreven wordt. (hier).



De binnenkant met 'n label en persoonlijke kerstwens.



Voor dit kaartje had ik nog 'n keer het mooie papier van Kaiser Kraft gebruikt met het schattige Tildaatje van de laatste kerstserie van Magnolia.

Van freubelen en bloggen zal de komende weken weinig komen door onze a.s. vakantie.
Ik hoop zo nu en dan in de avonduurtjes toch nog effies langs te komen en dan ....... is het even stil voor een paar weken.
Na 20 feb. ga ik er weer vol tegen aan :)
Wens jullie allemaal nog een gezellige dag ! Tot gauw! En lief dat jullie weer zijn langsgekomen!
Groetsjes, Agnes