donderdag 26 augustus 2010

Merry Christmas...

Vandaag maar lekker aan de crea geweest. Wát een weertje, af en toe leken het wel van die tropische stortbuien zo hard kwam het naar beneden, maar hier gelukkig geen wateroverlast gehad. Het kaartje had ik al gemaakt maar moest het alleen nog afwerken en dat neemt bij mij nou altijd de meeste tijd in beslag, al zou je dat niet zeggen met die paar frutsels erop, maar ik ben van alles en nog wat aan het uitproberen voordat het naar mijn zin is. En zo moet het er maar mee door kunnen.
Ik heb eigelijk maar één scrappie gebruikt van het Papermania kerstpapier met de gouden dots erop en samen met het bordeaux en goudkleurige cardstock waar ik ook de bloemen van geponst heb is het wel een "kerstig" geheel geworden denk ik.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
In iedergeval bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties die altijd achtergelaten worden.

Liefs, Agnes