dinsdag 22 juni 2010

Magnolia....wat zijn ze lief!




Wauw, wat zijn ze weer helemaal geweldig leuk de nieuwe Magnoliaatjes! (maar dat wisten jullie al!! ha ha). Ik heb ze al ruim 'n week liggen maar had ondanks dat totaal geen zin om aan de freubel te gaan.
Afgelopen zondag had Paper & Pictures koopzondag, dus voor de meiden zouden komen voor vaderdag wilde ik even wat Magnolia papier halen... maar forget it er lagen nog maar 2 soorten van de nieuwe serie van de Wedding Collectie , dus eerdaags nog maar weer terug...maar dat is natuurlijk hélemaal geen probleem.
Dit kaartje is uit mijn handen gekomen, simpel wat papier gebruik maar met de MS pons, de middelste en kleinste Retroponsen, 'n grote bloem, plakpareltjes, 'n gedeelte van een grote parelswirl en wat goudstickels is dit het geworden.
Het afdrukje heb ik weer met de distress ink refills ingekleurd.
En yes, het is zomer....en dat wordt het van de week ook écht en daar ga ik 's lekker van genieten met 'n goed boek in de tuin en 's avonds pas aan de freubel.
Iedereen een hele fijne week, bedankt voor jullie langskomen en berichtjes en tot gauw!
Liefs, Agnes