woensdag 27 januari 2010

Christmas Post....

Eindelijk weer eens tijd om 'n kaartje te laten zien...
Het wilde er maar niet van komen, ben met van alles en nog wat bezig en bovendien heb ik het afgelopen weekend 'n super gezellig "moeder-dochter" uitje gehad naar Rome. We hebben 3 dagen geweldig mooi weer gehad en we hebben volop genoten van al het moois en heerlijke terrasjes in de zon.... Dus het was wel even 'n tegenvaller om weer in een besneewd Nederland terug te komen. Bah, word het echt zat nu! Maar ja, wie niet?

Mijn eerste 4 kerstkaarten voor de kerstactie bij Tiets heb ik al klaar en dit is er vast één van, het papier is van BG Eskimo Kisses en de stempels van Magnolia heb ik gemaskerd, verder afgewerkt met 'n stempeltje van MD en de bloem met het roosje is 'n Boskutt die. De stempel van 25 dec. zou ik echt niet meer weten van wie die is.....

Zo, ik ga nog even aan de freubel, tenminste .....kijken of er nog wat uit m'n handen komt....

Fijne avond nog en bedankt voor jullie bezoekje!

Liefs, Agnes