donderdag 15 oktober 2009

Mijn eerste award!!!!



Wauw, wat een eer, ik kreeg van Tiets mijn eerste award!!
Ik vind het super leuk dat er nu ook 1 op mijn blog staat. hihi
Deze award heeft wel een paar regeltjes:

- Zeg dank je wel tegen de geefster
- Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
- geef de award door aan 9 medebloggers

Dus Tiets, héél erg bedankt voor je award, ben er super trots op!

Nu moet ik 'm aan 9 medebloggers doorgeven, maar ja, ik ben al een beetje laat met 'm op mijn blog te plaatsen dus ik vrees dat heel veel bloggers 'm al hebben.....
Maar de 10 eerlijke dingen over mezelf wil ik best wel hier neerzetten

- Ben natuurlijk gek op scrappen
- Shop vaak veel te veel, maar via internet gaat het o zo makkelijk
- Ga meestal te laat naar bed, omdat ik 's avonds laat pas inspiratie krijg
- Maak ook graag beren, liefst met een old look
- Tuinieren vind ik ook een heerlijke bezigheid
- Geniet iedere dag weer van alles wat er door de tuin scharrelt, vooral v.d. - eekhoorns die nu weer nootjes komen halen
- Heel graag kook, vooral aziatisch
- Heb 'n hekel aan kou!!!!!!
- Alleen maar op vakantie wil naar 'n warm land
- en......... ik hou niet van mensen die er om heen draaien!!!

Zo, denk dat ik nu wel genoeg van mezelf heb prijsgegeven!!!

Groetjes,Agnes